Kup bilet TEDxPoznańSalon 2016

Media

Wszelkie pytania dotyczące promocji lub mediów, prosimy kierować na oficjalnego maila TEDxPoznań:

media@tedxpoznan.pl

Akredytacje prasowe:

W celu uzyskania akredytacji prosimy o kontakt: media@tedxpoznan.pl

Materiały prasowe:

plakat-tedxpoznan-reborn

Idee, które zmieniają świat. Kolejna konferencja TEDxPoznań już 24 października!

Tylko trzy tygodnie dzielą nas od piątej już konferencji TEDxPoznań, organizowanej na licencji prestiżowej konferencji TED (Technology, Entertainment, Design), której zadaniem jest propagowanie idei, które w znaczący sposób mogą przyczynić się do zmiany naszych postaw, zachowań czy rozwiązywania problemów – zarówno globalnych, jak i tych w naszym bezpośrednim otoczeniu.

Hasłem przewodnim tegorocznej konferencji jest słowo REBORN, którego znaczenie odkryją kolejno trzy bloki tematyczne:
1. FALL: prelegenci w tej części opowiedzą o porażkach i trudnościach, które najczęściej są początkiem wielkich przygód, odkryć i sukcesów.
2. FLASH: panel, w którym dowiemy się, że rzeczy i wydarzenia pozornie błahe mogą zmienić bieg niejednej historii.
3. BIRTH: część dedykowana temu, co nieznane i inspirujące. Prelegenci opowiedzą o tym, jak nowości z najróżniejszych dziedzin życia mogą sprawić, że człowiek rodzi się na nowo.

Jak zawsze rdzeniem wydarzenia są jego goście, w tym roku m.in.: mistrz debaty, synergolog, doktor fizyki, historyk, przedsiębiorca, grafik.
Co ich łączy? Pasja do życia i ogromna chęć uczynienia świata lepszym. Każdy z prelegentów konferencji REBORN ma na to swój sposób, o którym przez 18 minut opowie uczestnikom wydarzenia.

Konferencja odbędzie się 24 października w Concordia Design, rejestracja uczestników trwa do 7 października.

Partnerami konferencji są: Miasto Poznań, Concordia Design, Centrum Amarant, Currency One, CupSell.pl, ARTSOUND, FILMPOINT, Shapely Design, SELF Terapie, Zakład Foto Graficzny oraz Spark-Lab.

Zapraszamy do udziału w tym niezwykłym wydarzeniu!

Logo białe
Logo transparent
Logo czarne

Uprzejmie prosimy o zwrócenie uwagi na różnicę pomiędzy marką TED a TEDx.

TEDx to niezależnie organizowane, lokalne wydarzenie podlegające zasadom wyznaczonym przez konferencje TED. Zarówno TED jak i TEDx organizowane są pod hasłem Ideas Worth Spreading (z ang. idee warte rozpowszechniania) i taki też cel przyświeca obu tym przedsięwzięciom: promocja idei wartych rozprzestrzeniania.

TED to stowarzyszenie o 30-letniej tradycji, które dwa razy do roku zaprasza światowej sławy działaczy i liderów opinii, aby w trakcie 18 minut opowiedzieli o pomysłach zmieniających współczesny świat. Wiele z tych wystąpień można zobaczyć za darmo na www.TED.com, np.: Billa Gatesa, Sir Richarda Bransona, czy Elizabeth Gilbert.

Tegoroczna Konferencja TED odbędzie się w Vancouver i będzie trwać od 17 do 21 marca.

Więcej informacji o TED można znaleźć na stronie www.TED.com, na Twitterze @TEDTalks i na fanpage’u TED na Facebook’u.

W celu uzyskania większej ilości informacji o konferencji TEDx, polecamy oficjalną stronę: www.ted.com/tedx, lub bezpośredni kontakt z:

Melody Serafino

TEDxPR@groupsjr.com

TEDx Media Liaison